Fredag!

Äntligen fredag ;) Fast jag längtar ju tills på söndag, hihi! Ska bli så skönt att få mysa med min sötnos igen =) Längtar så sjukt mycket efter honom.




Idag blev det uppstigning kl 07.00 jaaaa =) Satt å mös framför tv:n med kaffe och risifrutti.. Sen har jag tvättat. Efter tvätten blev det att sola, så sjukt jävla skönt blir bara brunare och brunare, önskar att jag hade en kamera så jag kunde visa ;) men får vänta tills man fyller år! Sen bar det av till systemet, haha jag måste ha sett rolig ut för att jag handla ju ganska så mycket, kände mig som en alkis nästan. Men allt va ju faktiskt inte till mig, handlade till bror och mamma också.
Sen gick jag in på KICKS och köpte hårfärg, blev Wella Viva nr 546 Rich Rose (till höger på bilden nedan). Jag älskar dom rödbruna tonerna skulle lika gärna kunna färga håret helt rött tycker att det är sjukt snyggt, men jag är fortfarande lite feg :P Färga håret blir det imorgon, så jag är snygg till på söndag ;)
Efter lite shopping va det hästens tur att få lite besök, red en sväng, det va så sjukt skönt väder idag! Härliga sol!





Nu blir det vitt vin och middag!
Hoppas att ni får en underbar fredag alla!
Bjuder på en låt också ;)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0