Ett litet test..

Hur bor du: Hemma hos mor, flyttar snart
Brukar du komma i tid: Oftast
Hur lång är du: 174 cm
Kan du laga mat: Haha NEJ
Vad jobbar du med/pluggar du: Arbetssökande
Vad har du på dig just nu: Gråa mysbyxor, svart linne
Har du någon fobi: Ja, spindlar
Hade du en bra kväll igår: Den va helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: Rosa skjorta från Gina
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Socialen
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Jag vet faktiskt inte, haha
Vem snackade du med senast: Min underbara pojkvän
Varm favoritdricka: Kaffe, igen ;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Ramlösa
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: November 2008
Saknar du någon just nu: Jaaaa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Tjata på mig när jag är trött
Någon jag stör mig på: Har inte tid med sånt!
Intressen: Hundar, hästar
senaste person du kramade: Min pojkvän
Senaste person du ringde: Mormor
Senaste person som ringde dig: Min pojkvän
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Absolut!
Längtar du till din nästa födelsedag: NEJ!
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Cigg och Coca Cola
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 5
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: Ja väldigt!
Micro-pop eller poppa själv: Micropop
Brukar du baka: Nej
Röstade du i det senaste valet: Ja, socialdemokraterna
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja faktiskt
Vilken låt lyssnade du senast på: T.I- Whatever you like
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, bara min hund
Vad tycker du är äckligt: Folk som ljuger! (nån mat kan ja inte komma på för jag äter ALLT!)
Har du pengar på mobilen: Nej :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0