Bara 5 dagar kvar!

Tiden bara går och går, fattar ingenting! Bara 5 dagar kvar nu söt, längtar så mycket efter dig och Buddha så det inte är klokt! Längtar tills jag får börja mitt liv med dig, är så otroligt kär. Du får mig att må så otroligt bra UNDERBARA du!



Igår hade jag nog den sämsta dan ever, usch.. Och idag började det ju inte bättre, min mormor har hamnat på sjukhus igen hon hade ramlat och slagit sig illa. Jag tänker på henne varje dag!
Sen vid 10 kom min moster och då bar det av till stan. Jag gick in på Gina Tricot och hittade en jätte söt rosa skjorta som fick följa med :) Sen va vi inne på H&M och köpte lite smink.
Efter stan va det dags för stallet, åkte dit och pyssla med hästen en stund.
Nu på kvällen har jag tvättat som en dåre och fixat med lite annat, börjar känna mig ngt trött nu!



Jag kollade på Den rätte för Rosing... igen!! Fan ja sa ju att ja inte skulle kolla på det mer men men kunde inte låta bli. Linda och killarna åkte till Turkiet. Väl där så kom det in två nya killar i leken, fyyy så skönt, ÄNTLIGEN! Ludvig fick åka hem efter bara några timmar i Turkiet, HAHA! Men helt ärligt han kändes väldigt tråkig, han pratade ju knappt och va svartsjuk! Men det värsta med hela detta avsnitt var när killarna skulle ge sig iväg och köpa present till Linda, Johan som jag inte ens fattar varför han är kvar ,gick ner till baren på hotellet och beställde en flaska champagne. Han sa : Do you have champagne? Take the cheapest one you got and put it on room 1003 Linda Rosing. Men snälla, vilken jävla idiot. Man får väl se hur glad Linda blir sen när hon får räkningen, haha. Han fick självklart stanna kvar, vilket skämt!




Nu snart blir det Scrubs för min del är helt in love i denna serie, sen blir det sängen ska upp tidigt imorn.
Ha en underbar tisdagskväll alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0