3 dagar kvar...

Japp nu är det bara 3 dagar tills jag kan vara med min sötnos på heltid jaaaaa :) Va mysigt vi ska ha det på sönda, dricka vin och bara mysa, finns risk för att jag kommer pussa ihjäl dig, hihi!




Jaa det finns tydligen väldigt sjuka människor därute men men tänker inte slösa dyrbar tid på dem, vill de vara omogna och bete sig som fjortisar är det ju upp till dem, haha!

Jag är så otroligt sugen på att tatuera mig, IGEN, har ju redan 3 men vill ha fler. Vet bara inte vad ja ska hitta på att göra. Vill att det ska betyda ngt! Jag får fundera tills jag fyller 23 och får pengar vad jag vill göra. Jag förstår inte människor som tycker att tatuera sig = att förstöra din kropp. Tatueringar för mig är vackert. Jag har bara fått höra bra om mina, men det finns ju dom som stirrar så man tror att ögonen är påväg ut. Men men folk får väl tycka vad dom vill, men man ska absolut inte döma människor för att de är tatuerade vi är vanligt folk vi med!

Idag har jag varit extra lat, bara suttit framför tv:n och kollat på serier. Våra bästa år är ngt jag följer stenhårt, haha vet ej varför har bara fastnat. Har faktiskt kollat på denna serie sen jag va 12 så det blir 11 år snart. Serien är väl egentligen inte superbra men det händer alltid något nytt så man måste titta dan efter. Beroendeframkallade är just vad serier är, det är som en drog! Top Model säsong 12 laddade jag idag, den serien är jag också helt fast i hehe. Denna nya säsongen är grymt bra så ni vet!







Nu blir det tv igen för mig sen vid 22 ska jag hämta mor vid tåget.
Ha en underbar torsdag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0