14 dagar kvar

Bara 14 dagar kvar.
Du är det bästa som har hänt mig på mycket länge!
Åhh va jag längtar..
Saknar dig!




Satt och kolla på andra chansen igår och drack vin hade hur mysigt somhelst!
Blev tokglad för att Sarah Dawn Finer gick vidare med Moving On till Globen.
Låten är ju hur bra somhelst!
Nu hoppas jag bara att hon vinner där!
Fast det är ju många bra låtar med.
Jag brukar inte ens titta på melodifestivalen men det här året är jag hur engagerad som helst haha.
Men hur Caoline af Ugglas kunde få komma till Globen fattar jag inte, hur fan tänker svenska folket??
När jag hör hennes låt så tänker jag ;
Snälla Snälla håll käften!!



Nä nu blir det frukost och tv sen prata med skruttan min <3
Ha en riktigt underbar dag alla!!


Kommentarer
Postat av: Pyyyret

Saknar diiig gumman =) Du e bäst pöss pöss

2009-03-08 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0