13 dagar kvar...

Nu är det bara 13 dagar kvar tills vi kan vara med varann jämt! Åååh va ja längtar håller på att bli tokig ;)
Tänker dig hela tiden! Längtar till på onsdag!



Dagen har gått ganska så fort idag faktiskt kan inte fatta att klockar redan är 23 haha.
Jag är inte ett dugg trött heller, har druckit 7 koppar kaffe idag så det vore ju konstigt om ja va de ;)
Har suttit och pillat lite med bloggen ett tag nu, är ju nybörjare fast min blogg behöver inte vara överdrivet snygg, det är ju innehållet som är viktigast eller hur? Trodde aldrig att jag skulle skaffa mig en blogg men men here I am!

Har suttit och pratat med min älsklingskrutta nu ikväll! Du gör mig så glad gumman! Är så otroligt glad över att jag har
dig alltså. Jag kan verkligen prata om allt med dig och då menar jag precis allt också! Du har stöttat mig under den svåraste perioden i mitt liv vilket jag är så sjukt tacksam för. Du och jag är så lika så det inte e sant alltså. Nästan lite läskigt ;) Jag vet med all säkerhet att vi alltid kommer att vara i varandras liv! Jag älskar dig gumman. Tack för att du finns!




Nä nu blir det en cigg sen scrubs, är helt tokig i den serien trots att jag sett alla säsonger, alla avsnitt säkert 100 gånger om haha tröttnat aldrig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0