12 dagar kvar...

Tycker dagarna går så himla fort fattar ingenting! Nu är det bara 12 dagar kvar min underbara DU, är jätteglad att tiden gått fort.
Tycker om dig jättemycket <3



Ja, va har jag gjort idag? Inte så mycket gick och sola på dan, jättehärligt! Har bara en minut till solariet som är kanon, med jättebra rör :) Så nu har man börjat bli lite brun..
Nu på kvällen har jag varit hos hästen, så jävla skönt att komma ut och få tänka på annat ibland!

Satt nyss nu och kolla på Den rätte för Rosing haha jag fattar inte ens varför ja kollar?, sitter och småskrattar nästan hela tiden. Killarna som är med är ju ett skämt inget ja skulle vilja ha iaf! Idag åkte Niklas ut och jag fattar inte VARFÖR? Hon väljer istället att ha kvar Johan som ligger och sover på varje resa och praktiskt taget skiter i Linda, känns som om han är med bara för att få syns i tv, tragiskt! Hennes val kommenterar hon med : Det är något med hans utseende, haha. Jag tycker inte ens killen är snygg och för det första så handlar ju inte programmet om att hitta den snyggaste, då borde ju för fan programmet heta Den SNYGGASTE för Rosing.
Som ni märker tål inte jag människor som är ytliga, det värsta jag vet. Nä jag tror att ja kommer att skippa de resterande avsnitten, inget program för mig!



Åhh va jag saknar min älskade Buddha (min pitbull)!
Men om en vecka flyttar vi ihop igen, då får du ligga på min kudde igen snutt!!
Slänger in en bild på honom här.
Han är verkligen världens finaste och goaste hund, så otroligt snäll!
Min bäste VÄN



Nä nu tänkte jag gå ut och ta mig en cigg (min last) sen ska ja måla mina naglar dom börjar se risiga ut, vill ju vara extra söt imorgon när ja ska träffa Finast! Tänkte måla dom härligt röda med nagellacket från H&M.
Godnatt och sovgott alla därute!
 

Kommentarer
Postat av: challe

hahha va e d för bild?? kolla bara hur fuuul johan e!! =) ne fy fan rosing har ingen smak!! =)

2009-03-16 @ 21:22:49
Postat av: Anonym

hahahahaha nepp det har hon inte som sagt!

2009-03-17 @ 00:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0