11 dagar kvar...

Tack för idag finast :) åååh va du gör mig glad alltså! Du är helt underbar finast. Är tokigt kär i dig, längtar redan till på
lörda!



Idag klev jag upp 07.00 duktiga mig eftersom jag är arbetslös och brukar sova längre, haha!
Varit ute och gått på promenad i snöovädret, det snöar helt sjukt i Uppsala. Är inte vad vid sånt väder med tanke på att i Göteborg är det ju aldrig snö. Men man ska väl inte klaga det är mysigt med snö men jag längtar efter våren och sommaren! Sen fixa jag tvättstugan och laga lunch, blev kyckling med ris och currysås hur gott somhelst!

Har nyss varit till affären med brorsan och köpte lite gott, ska nämligen ha myskväll med film men först blir det dokumentär på 3an kl 22..

Nä nu ska ja vara lite social.
Ha det underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0